23 Jan 2009

DinnER

anak dara aku sorang ni kl nk amik gmbr dia mcm2 mimik muka dia ...


muka puas hati...

Semalam aku mls nk masak.. almaklumlah baru dpt gaji kan.. terus kemalasan dtg melanda.. lgpun xde benda pun dlm fridge.. alasan...lepas maghrib, aku ajak asben aku g makan kt Din TomYam area Desa COalfield.. best Juga.. lupa lak niat asal nk mkn ikan bakar.. tp ikan nyer tinggal siapkap jer.. so layan jer apa yg ada.. mkn kt c2 blh thn bestnyer... tmpt pn bersih & cepat siap.. siap promote tu.. abis jer mkn, kitaorg pn blk la .. perut dh kenyang.. mls nk jln.. esok nk keje lg.. blk umah layan citer rona roni.. citer ni last2 dh jadi cam tah hapa2 tah aku tengok.. cam melalut sikit.. sape la yg buat skrip citer ni.. pastu terus continue ngn citer kasut tumit tinggi.. br 1st episod.. buat masa ni mcm x berapa nk minat.. tengok la lg 2,3 episod coz pelakon dia ni best2 juga...

view di Din Tom Yam, gambor x clear

2 comments:

Anonymous said...

rajin jugak lia masak kalo ari gaji jek mkn kt luar..

akak nie tk kira gaji ke tk gaji...kalo dh malas nk masak mmg mkn kt luar lah jawabnya...adehhla..bini sape lah nie..ekekeke...

Anonymous said...

mn gmbr latest mimi...p mn cuti2 pjg aritu??nanti update ye...kalo free jenguk fp amy ye