4 Jan 2009

Dh nak balik ...

ini baru separuh jer brg yg siap packing


time angkut barang...

time ni la yg plg aku sedih & sayu sikit.. aku ni jenis sensitif sikit... mudah sgt mengalir air mata.. apa2 jer la bab yg sedih susah sgt nk thn sebaknyer... lps subuh, aku tengok mak & nenek aku dh buat preparation yg terakhir.. pack brg2 takut tertinggal .. almaklumlah 2 wks kt KL..punyala byk barg.. cmpur brg2 tambahan yg baru beli..ole2 lg untuk sedara kt kg... he..he.he.

mimi & tok wan ..dh nak balik baru nak rapat ngan wan dia
family paksu aku dtg unt say goodbye

dlm kul 8.30 paksu & da gang sekali lg dtg.. kebetulan diaorg nk g rawang.. singgah jp kt umah.. adik aku yg bongsu mcm biasa.. time nk balik jer confirm dia x nk balik.. siap nangis2.. mula la mak aku pun sedih sama.. adik aku siap nak bawa mimi balik kl x xnak blk katanya.. hari tu la 1st day starnyer pemakaian tali pinggang belakang..bg aku mcm nyusahkan tul ..apa pendapat korang.. ntahla kl org tu xde kesedaran sivik bawa laju jer.. accident, mati juga..keta ayah aku ada 3 jer tali pinggang kt belakang.. so sorang dh terlebih .. x yah pakai..sian lak crowded kt belakang.. dh la nak balik jauh..sbr jer la..

gambar kenangan ngan mak, nenek & bisan kpd nenek..sory pakaian aku tdk memuaskan .. xsmpt nk tukar baju.. buat za.. confirm ko kenal kan insan dlm gmbr diatas
bye.. dh nak balik... jemput la dtg lg yer.. mohon maaf andai layanan tdk memuaskan

ptg lepas zohor.. aku hntr adik a.k.a achik balik ke hostel.. kiranyer last sem la dia kt sana .. lg 6 bln study..dh blh keje..x tau la placement kt mana lg..hrp2 dekat la sikit.. kejap je masa berlalu .. rasa mcm baru hantar dia daftar jer.. belajar rajin2 yer...1st gaji jgn lupa belanja angah tau..he.he..

bilik still sepah & blm kemas lg...masing2 baru daftar masuk..tetiba teringat lak zaman kt hostel dulu.. teringin nk patah balik.. kl bab makan jer apa yg ada mesti licin jer..

mimi blur jer time ni.. so semua dh balik.. confirm umah aku sunyi sepi mlm ni.. kl x riuh ..nk buat mcm mana yg bermula pastikan berakhir.. esok nyer aku dh start keje.. malas tul

3 comments:

Wanita Anggun said...

alamak lia,akak kalo blog nie tk trcapai nk follow sumer entry...

kalo ade yg trtggl tu mntk ampun ye dik...ni pon byknye entry lia yg akak trtggl nie..huhuhu..jenuh nk kejar..

owhh umah lia ade tetamu ye..
bestkn kalo rmai org..meriah je umah kita...

re: kt tmpt org asli tu mmg ok dik brg2nya..sumer branded..yela dr s'pore kn...kedai pon byk...puas nk msk satu2...

Anonymous said...

aisey, sory trpkai blog bisnes lak ats tu..

alia_aiman said...

x kisah pun.. yg pastinyer akak tetap anggun even anak dh 2... rahsia mkn Bwhite ker...??