4 Jan 2009

Cuti ParT 2

Time cuti krismas lak,kitaorg lepak kt umah jer.. family paksu aku dtg mkn2 kt umah.. mcm2 menu ada... sesekali bila berkumpul ramai2 mcm ni best juga.. selalunya asyik mkn bertiga jer..jom layan pic yg ada.. kl keadaan rumah yg agak sepah tu sila abaikan coz standard arr bila budak2 berkumpul...kejap jer kemas, pastu sepah balik..

maksu & mak aku tgh sibuk memasak kt dapurku yg cumil itu.. aku tlg snap pic jer..ha..ha..ha.. kecik jer dapur
nenek menyapu & paksu aku lak tengah bakar ikan terubuk..best..
kanak- kanak lepak kt depan tv... kejap jer behave pastu mula la lari sana sini.. stroller mimi yg kaler pink kt dlm gambar ni, habis patah .. x tau la apa yg dioarg buat... dh msk kali 3 aku beli benda ni...bila tanya masing2 tak mengaku...


Kitaorg makan pun dlm kul 3pm... masing2 dh lapar.. so memang sedap la bila mkn time lapar2 ni..dlm kul 5 mcm gitu... tok aku bg cadangan untuk g nursery,.. aku on jer.. kebetulan paksu aku pn nk beli pokok unt kolam nyer.. so kitaorg pergi nursery kt sg. buloh .. aku yg x nak beli pun terbeli... he..he..he..

antara pokok yg aku beli.. kt bonet belakang dh full dgn pasu & tanah ..

No comments: