16 Jan 2009

SURPRISE!!!!!!!!

Bila la aku nk dgr words ni yer dr asben aku..tp risau juga aku kot2 tetiba jer dia buat surprise ..takut aku lak yg x leh terima surprise tu nanti.. terkezut... confirm ada maksud tersirat @ tersurat.. bahaya lak tu.. xpela abg..juz be yourself.. whatever pun "I luv u.." chewahh...
btw aku ada something nak inform tp x tau lg betul ke tidak.. nk kata surprise pun x sgt.. tp bg aku mmg surprise juga la coz something yg aku tunggu2 setelah sekian lama..kl betul la.. kira good news la untuk new year ni.. tp segala surat menyurat & dokumentasi blm lengkap lg .. so takut news kurang tepat.. x berani la lg aku nk story kt sini... bila dh betul2 nnti akan ku inform juga yer.. so juz wait n see... kl xde citer apa2 tu anggaplah surprise ni x menjadi hu..hu..hu..

3 comments:

Anonymous said...

surprise ape tu dik?
cik abg dpt keje kt overseas ke?
tk pon dpt further study kt overseas ekk....cehhh pndai2 jek akak teka..hahah...

Anonymous said...

k.nurul ~ x berani nk ckp lagi coz takut x betul nanti malu.. tp saje jer ... mak ai dia outstation pn dh stress berjauhan tmbah kl kena keje jauh2...mau x blh nak buat keje ...

Anonymous said...

kalo gi overseas lia n mimi ikutlah skali...kan besttt...ekekeke