16 Jan 2009

@ Alamanda PutraJaYa

citer ni dh basi sebenarnya... tp br ada kesempatan nk hapdate.. weekend lps, tetiba jer aku mcm teringin nk g Alamanda..coz x pernah smpi pun kt sana.. setakat pusing2 area putrajaya tu adalah.. kl setakat pusing2 area2 KL ni selalu sgt dh pergi... dh bosan...asben aku pun bg greenlight jer.. jauh juga perjalanan dari umah aku yg benarnya..aku duk fikir mcm mana la kl aku dpt keje area sana.. confirm seawal 6 pg aku kena bertolak dr umah..aamin.. kl ada rezeki aku keje kt sana satu hari nanti.. insyaallah baru la aku buat decision btl2... keje kat sini ok cuma mana lah tau dpt offer yg lbh baikkan...
pantang nmpk benda alah ni confirm nak naik nyer.. so mak dia dh prepare siap2 syiling..senang sikit..
tgh tunggu ayahnyer order makan .. x ingat nama ... try makan laksa & bubur nasi.. coz sian lak mimi xde menu untuknya.. tp x leh lawan Laksa kt D'Shake..


ok back to da story.. besar juga alamanda ni yer.. tp xde la seramai org kat shopping2 complex lain.. mula2 nyer sesat juga.. pusing2 jln yg sama coz x pernah smpi.. asben aku pun dh x ingat jln... bila dh smpi juz window2 shopping & cuci2 mata kt c2.. lps ni tah bila nk smpi sana... mlm on da way balik siap singgah kt uptown damansara lg... dh lama x turun sana.. makin ramai lak booth jualan kt sana.. dlm byk2 brg tu aku beli bantal kekabu... + sarung sekali.. bukan apa bantal jenis ni sedap tido... even mahal sikit.. buat stok bila adik beradik dtg nk tido kt umah kan..

bye2, dh nak balik..

No comments: