4 Jan 2009

CuTi paRt 4 @ tgk movie

last day family aku kt sini.. esok diaorg dh nak blik... aku pn apply cuti juz 1 day lg... bos pn cuti.. kira ok la tu.. pagi2 lg.. diaorg dh siap packing2 brg dlm beg.. padahal pg esok br nk blik.. persiapan awal.. kl mcm aku confirm last minit nye packing..kebetulan paksu aku ajak g mkn nasi kt umah dia for da last day.. makanan semua dia beli .. juz dtg makan jer.. rezeki jgn ditolak.. kebetulan dia g nk minta tlg ayah aku tanam pokok kt umh.. aku surh ayah bawa nenek & adik2 aku g dulu coz aku ngan acik nk bawa mak g sogo.. dia teringin nk beli hanbag.. sian lak aku tengok hanbag lama dia dh koyak.. kitaorg g ngan komuter je .. xde la jammed sgt.. cepat skt smpi.. park kt komuter sg. buloh.. mak aku berkenan satu beg tu tp dia kata mahal sgt.. pusing2 nyer pusing itu jg yg dia suka.. aku srh dia amik jer ..amik yg lain tkt x puas hati lak... sesekali mak nak pakai yg mhl apa slhnyer.. aku x ksh janji dia suka.. lps settle semua, terus gerak balik coz kejar masa..


x dpt tgk cicak man, dpt bergambar ngan poster pun jadi ler...
sementara tunggu tayangan brainscan
sementara tunggu acik beli tiket, ayah yg sponsor
smpi umh paksu dlm kul 4.. mkn nasi, mandi2 & solat trs bawa adik2 aku g bkt raja tengok movie.. tringin sgt nk tengok citer cicak man..tp kecewa diaorg bila smpi sana, tayangan cicak man dh x ditayangkan lg..so nak tak nak tgk la citer brainscan.. wpun aku x minat sgt citer mcm ni.. nk tgk histeria pun.. dh bawa budak bwh umur..mimi pun follow sekali... kan ngingau lak budak tu.. so layan jer la apa yg ada...temankan budak2..gerak blk dlm kul 10.00mlm smpi kt umah..

2 comments:

Anonymous said...

wah2..dh ada blog ye..sure lps ni jrg dh update fp ye...suka la mimi dpt tgk movie tu ye

re:mmg kalah la tokti cz mawi lg world...hehehe

rmbt tisya makin pjg
kdg2 ada terpk nk potong
tp syg plak...

alia_aiman said...

amy ~ jeles tgk rmbut tisya... curly.. 1st time tgk movie.. nasib behave kt dlm panggung kl tak.. mau tgk 1/2 jer movie tu..