16 Jan 2009

SomeThing aboUt Mimi

smlm genapla umur mimi 2thn 4bln.. cepat jer masa berlalu.. bila za hapdate pasal qistina baru aku perasan mimi nyer date pun tetiap 15hb... saja je nak citer pasal anak aku sorang ni.. dh rajin ajak kita berborak tp still campur ngan bahasa dia.. la. selalunya ckp anak2 ni mak & ayah dia jer la fhm kan.. mlm2 selalu minta nasi .. kdg2 aku confuse juga.. bbsitter dia ni bg tak anak aku makan..ermmmm..
time ni aku tgh memasak kt dapur.. pastu bila panggil mimi.. dia diam jer.. x menyahut... mana lak anak aku ni.. rupanya dh tertido kt atas sofa.. siap menonggeng lg.. sian lak aku tengok time ni


tp bab yg plg aku suka bila time nak solat... aku siap ckp kt dia.. mimi.. ibu nk g smbayang ni .. jom.. dia pun follow la .. pastu dia ikut je aku amik air smbayang... dia tiru without air la..pastu solat ngan aku sekali.. kl tengah pegang makanan pun, siap blh letak dulu biskut ke apa ker atas meja.. pastu g duk sebelah aku.. ada satu ketika tu ayah dia tgh baca paper.. pastu azan maghrib.. siap tarik tangan ayah dia.. ayah.. cpt.. mayang... pastu ayah dia mcm blur jer.. anak pula ckp lg ... ayah .. cpt mayang... pastu ayah nyer tanya.. mimi nak apa ni..
gi la smbayang anak dh ajak tu.. he..he..he..

selalunyer mimi solat ngan aku jer.. kali ni dia solat ngan ayahnyer .. so smpt la aku skodeng jap aksi anak dara aku.. tp 1st time amik video ni dia sedar.. terus dia lari kt aku.. pastu aku ckp xde paper la.. g mayang kt ayah tu... terus dia continue balik.. so skit je la aksi nyer yg smpt aku rakam...

sila abaikan asben aku yg sedikit seksi kt sebelah...

No comments: