23 Jan 2009

JumPa sapa Tu???

weekend lps aku g JJ kt Bukit Raja, biasa ler.. bukan reti nak duk kt umah..sajer window2 shopping.. gaji pn x kuar lg... asben aku ikut jer.. lgpun dia br blk outstation lama, so amik le hati bini dia ni.. masa aku tengah dok tengok2 sandle crocodile, kebetulan lak aku ternampak seseorg yg ku rasa mcm familiar.. tp dimana yer??? aku nmpk asben & anak dia.. cupp.. terus teringkatkan seseorang kt FP.. tp dimana tn yg empunya fp tu..aku pn melilau la juga mencari beliau coz teringin juga nak tengok secara live.. selalu borak through fp jer.. bila ternmpk jer dia.. terus aku g tegur dgn harapan betul la dia.. berdebar juga ni.. coz dia kecik bebenor org nyer, mula nye bila dia x ingat aku.. rasa frust juga..he.he..coz almaklumlah kita x active5.. tp bila sebut mak mimi.. baru dia ingat.. tp cayalah akak kemana2 aja bawa kamera .. patutla fp akak sentiasa terupdate jer... dh jumpa tu lepas2 ni.. jgn la malu2 nak tegur yer... tp x smpt nk gandingkan mimi ngan farah coz mimi dh hilang bersama ayahnyer... tengok la muka aku yg agak sememeh sikit.. malu lak...
akak, tumpang gambar akak sekali yer.. coz ini jer yg ada pun.. x smpt nk suh snap pakai kita nyer kamera..

2 comments:

Anonymous said...

hehe..upload kt sini ye..
hmm bila nk ngedate lagik?
rasanya mkn kt food court tu lia ade skali kot..
akak dh nk klua food court laki akak cam perasan..
tp dh kluar segan nk patah balik tgk btol2...akak ni kn kerabunan..hihi..

Anonymous said...

k.nurul ~ aah tetiba terasa lapar.. jemu la pula nk mkn kt fastfood... yer la kot..coz saya perasan time asben akak tengah nak order air.. saya cari juga akak tp x jumpa maybe akak lepak kt bahagian belakang kot..