10 Feb 2009

Tag!!!!!!!


sory la za.. dh lama rasanya ko bagi task ni kt aku.. tp x sempt nak buat... aku nyer blog pn x hapdate2... tp bila tengok org kena tag aku suka jer baca at least something interesting about their story ..mcm pengakuan ikhlas gitu.. so petang ni kebetulan asben aku jemput lewat, sempt la aku jwb tag ni...



The rules are simple, Use GOOGLE image to search the answer to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer. after that tag 6 people.


I'm


I really want to go to

My Favourite Place

My Favourite Thing


My Favourite Food

My Favourite Drink


My Favourite Colour



I live in





I was born in



My College




My Favourite Story





My Hobby

I wish


dh settle...aku rasa kl lecturer bg assigment pn confirm dah lepas due date nyer...
nak tag org lain ker... rasanya xde ramai member @ kenalan la lagi .. so xde la kot org aku nak tag.. hu..hu.hu

No comments: