13 Feb 2009

EnTry nasi CamPur

ptg ni aku rasa mcm xde mood lak nk buat keje.. padahal filing berlambak kt atas meja.. bila la aku ni nak betul2 rajin...

nk hapdate blog, xdela pula informasi terkini.. so bila tengok2 balik hp ada la sekeping dua gmbar lama aktiviti 2,3 wks yg lps, time yg aku still rajin lg untuk outdoor.. skrg jer masuk last week dh 3wks aku lpk kt umah without kuar berjln2...aku kah itu..ha..ha..ha..mcm x percaya jer tp percayalah.. asben aku ajak kuar pun aku ckp nk duk kt umah jer...mesti ada something wrong kan.. kl x mustahil aku sanggup duk kt umah jer tetiap kali cuti even cuti panjang..
Back to da topic.. jom la tengok aktiviti2 nasi campur aku... dari satu hari ke sehari .. time ni time rajin jln.. lps dari this week mmg aku duk kt umah jer... Jom Layan ....
Aktiviti di malam hari Sabtu

ini gambar time shopping beli barang dapur + brg2 keperluan mimi... at least mesti kena beli juga something untuk budak bucuk sorang ni..
Aktiviti di keesokan hari nyer... ari Ahad...
gambar ni kt PPUM.. be4 g kenduri, asben aku ajak singgah jap kt spital coz tengok ex-officemate dia yg koma after accident.. time ni dkt 2bln dah koma.. sian dia.. muda lagi .. anak pun kecik lagi..


kuar jer dari spital, terus ke kenduri kawin di Ampang.. masa ni pengantin dh habis bersanding.. so aku amik gmbar dari jauh jer... kebetulan time ni juga la batery kamera weak..so gmbr lain semua dh gelap..tensen tul..Slmt Pengantin Baru buat Ema & pasangannyer...

lps jer makan2 kt ampang, g kenduri yg ke2... kt kepong.. time ni lg best .. smpi agak lewat dlm 3.30.. org dh xde.. kiranya diaorg duk bergambar ngan family... so aku lpk jap jer... gambar xde.. x smpt nak amik .. alasan..he..he..he..Tahniah juga buat pengantin Faizal & pasangan....lama tul x jumpa .. rasanya dh 5 thn ..

Aktiviti Hari Isnin
Kebetulan time ni cuti kan.. g la jln2 kt Mid Valley .. saje2 jer... window2 shopping.. pastu kebetulan kt tingkat atas ada lah program ni.. so kitaorg pun g la ronda2 tengok barangan2 buatan Malaysia kt dlm ni... kira produk2 asas tani semua nyer adala... lalu jer tempat makanan semua nyer aku rasa.. beli x pun..hu..hu..hu..
mimi smpi tertidur sebab letih berjalan.. padahal kt dlm stroller jer pun... time ni nmpak cam besar jer anak aku... padahal kecik jer pun...

lastly sebelum balik.. singgah jap kt kitaorg nyer favourite restaurant... Laksa D'Shake... khas bagi penggemar2 laksa mcm aku... ramai tul org time ni.. kira full house la..

3 comments:

Anonymous said...

uih..ape yg sumthing wrong smpi tkmo kuar umah tu dik? muskel akak...

Anonymous said...

k.nurul ~ kerna terpaksa..he..he..he.. soalan cepu mas ni..

Anna said...

Kalau ko yang tak nak kuar umah tu memang aku confuse sesangat la Lia..he..he..he...