16 Feb 2012

Acik's Wedding

 acik nyer wedding last year... tp thn ni baru nk upload.. bagusnyer... itupun gambar akad nikah jer.. gambar sanding kt mana yer... aku lupa.. gambar yg ada dlm blog ni adalah dari belas ihsan kamera cikai jer.. itu yg tengelam timbul + mendung + hujan semua ada... real photographer x cilok lak hari tu untuk download.. lupa daa... padahal gambar tu duk 3 bln juga kt umah aku sblm tn dia amik..photographer import khas dari Saujana Utama turun ke Perlis..gambar mmg puas hati berbaloi la ngn rege dia....

 mengenangkan nasib diri.. dulu zaman aku xda pun photographer semua.. amik gambar sendiri2 jer.. sungguh terasa sadis sgt2... ajak en. asben amik gmbr kt studio pun dari blm dpt anak smpi la dh 2.. hajat tinggal hajat jer la... tok sah mimpi.. gambar ni mmg gelap sebab time mlm.. & kebetulan tn empunya blog ni pun mendung.. sesuwai sgt la tuuuuu



gemuks & sihat betul adik aku sorg ni... mcm dipam2 rasanya.. sometimes sian juga ngan dia sebab kl blk kg jer mesti org akan compare kan ngan aku... kata adik besar dri akak la apa la.. so terus rasa down.. sibukkk jer.. biar la janji happy & cute kan acikkss.. whatever i still lap u...
antara adik beradik yg hadir mlm akad nikah.. sedara mara terdekat jer..
acara akad nikah ini buat kt umah paksu aku yg kt dlm gambar tu.. still bujang & available... so ada sesapa yg berkenan..rumah dh fully furnished dh ni...


menunggu ketibaan tok kadi... mmg mlm tu kebetulan ada kenduri kt umah dia juga.. mmg hensem la tok kadi mlm tu... mcm imam muda pun ada...kelakar lak tu.. asyik gelak je... sian adik ipar aku.. dh la berdebar2.. tok kadi lak duk buat lawak antarabangsa... ala lupalak nk download gambar dia...
pengantin lelaki tengah berdebar time ni...

 my brother in law... aka aput... nama manja... sopan jer budaknya... nasib la ko dik dpt akak yg ala2 gila sikit.. so terima jer la seadanya...


acik & aput sblm diijabkabulkan...

dh selamat....

nnti kl aku jumpa gambar sanding... akan diupload kemudian... so adioss...

No comments: