12 Feb 2012

SuweeT MemoRY~ Part 1

Pejam celik, pejam celik lagi berapa hari je lagi  1st aniversary aku bertugas di Jabatan baru..x blh blah nyer statement... Best ke tak.. no comment... bg aku ok jer... insyallah I will do da best dimana pun ku dicampakkan & aku still ingat lagi kata2 k.timang (ex - officemate) benih yang baik yang dicampakkan di tanah tetap tumbuh menjadi pokok yang rendang... apsal aku rasa mcm pelik jer perumpamaan ni..yg sebetulnya aku dh x ingat..

welll ..well aku rasa MSW Dept. Kenangan Terindah buat aku..byk suka duka di c2... wlpun kekadang stress ngan boss tp ceria ngan bebudak office... terutamanya budak2 lelaki yg sometimes blh buat kan aku gila... sekarang bila xda gangguan.. terasa bosannya hidup...

My workstation... kini tinggal kenangan,... terasa perbezaannya dimana:
 meja dulu lebih besar + selesa.. tp sekarang kecik dan kerusi pun kurang selesa..
dulu direct line phone nows operator phone...
dulu i have own colour printer yg besar gedabak ala2 washing machine nows.. printer yg selalu berasap
dulu i have my own scanner & now need to tumpang org punya..
yg penting dulu aku fully incharge boss skrg... ha.haha duk paling jauh dari boss... (ada pros & cons)

muka sedih + last day di MSW Dept... 8 tahun mulanya disini...

My boss Room.. nk masuk sila jumpa PA dia yg suweet dulu...soklan yg biasa ditanya sebelum masuk dlm bilik boss "mood boss ok tak hari ni????


With adik2 yg comel... terasa diriku tua hu..hu..time ni semua single mingle lagi..tp skrg 2 dh kawin sorang dan lepas ke Sabah ..tinggal sorang jer lagi... mm x lama la tu.. 



 anak2 dara dan mak2 dara.....

with half of my officemate... kini tinggal kenangan... sedih la pulak... ini satu lagi perbezaan nya.. dulu officemate aku ada lbh kurang 30 org..skrg 6 org jerk...



Time ni agak kelam kelibut sikit... sebenarnya kitaorg tumpang bilik boss nk amik gambar.. tetiba baru nk ckp smilezzzz...bos dah balik solat jumaat... terus masuk duk sebelah ayu..a.k.a ayu sleepy..ayu sleepy... (nama glamour)

so boss take turn lak... boss yg mcm2... ada manis & pahit.. standardla boss kan..
dulu boss lelaki skrg boss perempuan (ada beza??? of course??)
boss dulu suka banjer makan... tempat of course la yg best2.. x luak pun duit dia..
org ckp muka dia garang.. tp aku guna prinsip x kenal maka x cinta    tau...
citer yg baik2 jer la.. yg x baik kita buang jauh2 ek.. x baik citerkan keburukan org...nobody perfect.




aksi x blh blah... aku x blh tahan nak gelak... belasah jer la dh boss sporting..


baru nmpak jejaka sorang.. yg kini dh jadi suami org.. welll he's very nice & kelakar person..




dh ala2 bodyguard dah tengok gambar ni.. rizal aka ghoni sumon...sesuai sgt nama ghoni ni ngan dia....suka suki dia jer nk kutuk aku... jiwa kacau pun yer...
.muka jer cute tp hati sokmo panas.....ha.ha. x sesuai...



gang yg paling aku sayang... gang kongsi gelap... sorang kongsi dah pencen... yg sorang lagi pn dah nk pencen thn ni.. x tau la sapa lak nk jadi ketua kongsi... suka duka + masalah kongsi together2...

shahril aka ahmad pudin.... thanks for da suweet prize... hari2 pakai tau.... x mampu nk beli sendiri..ini pun lbh kurang ghoni juga.. tp diaorng ni baik sebenarnya... dh jadi bapa budak pun..



so willl upload da xtra photos in Part II... luv u all ...

No comments: