2 Feb 2012

New Year @ BukiT Tinggi - Part 1




Antara azam thn baru aku juga kl ada duit g jengjalan2.... wlapun pusing2 kt c2 gak... sebab as 4 me... kl hari2 biasa... jarang sgt nk together2 ngan en.asben dan anak2...kl x malam..xda la munculnya en.asben aku tu.. & sometimes dia g outstation pulak... mmmm....hajat di hati nk fly g jauh sikit... at least singapore, indon. sabah ke...En. asben, bila agaknya tabung dolphin kita nk penuh ek..?????

kitaorg ni suka gamble jer.. jenis kl buat plan jer mesti hancus.... so di pagi2 hari sabtu kitaorg decide untuk pack jer baju... swimming suit @ sweater???? so decide to bring sweater...nampak mcm mudah jer.. x decide lagi tu nk pi mana??hu..hu... pastu yg lg best dlm keta... nk g mana ni...mmm... fikir punya fikir... jom kita g BUKIT TINGGI  jer la... sebab x pernah g so no idea ada apa kt sana..

Nk masuk kt c2 kena bayar per head.. aku x ingat rm10 ke rm15.... makin meningkat usia makin pelupa lak aku... budak2 pun kena.. tp as usual bagus juga size mimi ni kecik.. selalu dia confirm x kena charge...


parking kt bangunan belakang tu... jauh gak nk jalan... sapa yg overnight kt c2 jer dpt park masuk... amil buat perangai suh dukung... tension makkk... ko tu dah la berat dik...



 ini sorang lagi drama queeen.... emosional + sensitip... ikut perangai sapa la agaknya...



 last2 dua2 aku pass kt ayahnya.. baguskan dpt mak mcm ni...aku ni jenis sekali pujuk, x jalan.. sabar lagi.. masuk kali ke2 pujuk duk mcm tu gak.. sblm temperature aku naik... baik cepat2 ayahnya amik ....



kt sini bagi aku biasa2 jer... x best spt yg aku harapkan... cuma kl setakat nak amik gambar.. view dia agak menarik.. tp xda idea nk makan, nak jalan2... aku rasa kl overnigt kt sini confirm sangap rasanya....


 

mana lebih cantik.. aku ke kuda?? kang kl ckp kuda aku lak yg sentap... aku rasa make up kuda ni lagi cantik dari aku hu..hu..hu..




sila abaikan kaki yg seksi di sebelah kanan itu... clown tu tanya nk buat apa... aku jawab buat jer laa apa2... budak2 amik jer... ada diaorg kesah...

 view dari atas ..tempat dia kecik jer...so daripada aku bermalam kt sini baik aku bermalam kt rumah jer...membazir..


view dari tepi.. cantikkan...


ini la menara yg kitaorg naik tadi.. tp x adventure pun sebab naik pakai lif kt belakang tu.. itu yg sangup naik




Our Family 











2 comments:

Mama RifQee said...

bestnya sambut tahun baru kat luar...macam saya nie kat umah je...huhuhu

Lia said...

kt umah pun best apa.. leh main game... jom la kita hapdate blog sesama...