2 Feb 2012

2012

2012 dah menjelma...




wazzup2.... walaweiiii.... dh masuk bulan februari...aku baru nk buat entry new year..ha.ha... nasibla sapa suh ko malas... opps not malas.. cuma x sempat nk hapdate... kt office timetable aku full even sesekali tu ada gak la terbabas main games jap... kt umah pun full juga.. waah.. kul 10 br dpt rest... nk hapdate time tu... mata dh ala2 mcm jeles jer... dia pun nk rest gak...so itu la salah satu sebab apsal blog ni x hapdate... tp rasa mcm satu kerugian lak.. entry yg lama.. anak kecik lagi.. tetiba dh nak masuk standard 1.... means aku dh tua....



bercakap pasal tua.. aku byk lagi kekurangan ni... agama, sbg seorang isteri, anak, ibu, staff, kengkawan dll yg berkaitan... hopefully thn ni x berubah byk pun.. ada la sikit peningkatan... takkan ko nk duduk ditahap lama juga.... korang ada azam.. aku pun ada azam juga untk thn ni.. salah satunya hapdate blog... harap2 tu success la... untuk memory time2 pencen ni..belek2 balik blog... ada lagikah time tu....ntah2 time tu org dh buka blog dah... hu..hu..dunia semakin advance..

No comments: