9 Feb 2012

2011 ~ LC Ihtifal Day


Memandangkan 2011 x berhapdate... so will hapdate memori 2011 yg aku rasa perlu untuk kenang-kenangan.. kita mulakan dengan function @ kindy mimi... time ni mimi baru 5 yrs... thn lepas teacher komen mimi ni too silent... tension gak dengar .. nk kata aku pendiam mmmm oooh tidak, mulut byk gak, ayahnya pun blh thn juga kl start bercakap.. tp still x leh lawan aku laa he.he.he aku kan guna prinsip "wife alwaz right"

Back to da story... kebetulan function ni jatuh pada hari yg sama family day ex office aku .. jemputan khas tu...PERAH SANTAN..OPPS PERASAAANNN.... nasib function smpi kul 12 jer.. abis jer terus kitaorg shoot to gold coast morib.. (next entry)


 kitaorg smpi lbh kurang kul 8pg ... cikgu suh dtg kul 7.30..kitaorg ingat dh terlambat rupanya lg ramai umat yg lambat... so jgn hrp la nk start awal ek..apsal peyut aku mcm org peknen jer.. adakah baju yg salah @ mmg perutku buncit..ooh tidakkk...


Pentas yg disediadakan..


 Drama queen .... nyesal lak letak nama Putri... ngada2 pun ala2 putri anak aku sorang ni... tp ala2 Dayang senandung pun ada...


slh snap la ayah... sepatunya ayah kt ujung....dh tetiba nmpk besor jer..yg anak cenonet jer kt ujung... syamil biasala ngan aksi senyum mcm gitu kl amik gambar dia

 souvenier untuk kenang-kenangan... makanan dlm tu hanya bertahan 10minit jer...sempat juga amik gambar


antara parents yg hadir... so kitaorg antara yg terawal.. duk barisan depan la sikit...


 ini antara rakan2 sekelas ... 5yrs student...


mimi & da gang


5 yrs's performance... nasyik "Dipondok kecil" best lagu tu..korang tengok budak yg pegang mic tu.. bajet mcm umur 7thn...kl nk compare ngan anak aku yg cenonet jer kecik..

aksi ombak lagi... bukan ombak rindu ek.. tp ombak laut...


actually byk lagi gambar & byk lagi performance lain..tp letih la nk download byk2.. nk g iron baju lak esok nk kijo...bye2.. mata dh ngantuk ni...

No comments: