16 Feb 2012

Suweet Memory ~ Part II

continue citer part I... layan jer la gambar yg ada .nk hapdate semua mau 24jam kena duk dpn pc..



with Zul... aku pun kengkadang x fhm ngn dia ni.. kdg2 ok kdg2 KO.. tp bagusnya dia x lokek... suka banjer mkn..so I like... ingat lagi time dolu2  zaman naik motor, lps blk keja mkn charkotiew, g MV... no..no.no...sorang satu motor la bkn naik sekali..dh ada anak 2 la ni... risau dia time xda bb dulu..

Yazil aka Orang Kaya.... kiri kanan masyukkk jer... cayalah.. kl blh nk juga belajr bisness ngan dia...


Last but no least.. my ex bosss... dolu boss lelaki skrg dpt boss pompuan... adakah sama.. oh tidak...
byk sungguh bezanya...
dpt special prezent.. thanks bosss for da suweet rings.. mengeletar tangan time ni.. 2 kali sarung baru berjaya.. aku rasa time kawin pun x mengeletar mcm ni...


2nd ring.. satu cincin tunang.. satu cincin kawin... kira complete la... ini dari officemate.. thanks .. luv u all so pasni aku jadi mami jarum la penuh jari ngan cincin...


nice prezent from me to boss...jenuh juga fikir nk bg apa... nk beli barang lain.. confirm aku x mampu.. kasut jer pun rege ribu riban... mmmm so terfikir untuk beli something yg blh tinggal kenangan.. rege x smpi 30 hinggit tp ada sentimental value tu... aku x tau la lepas setahun tinggalkan office dia still simpan @ dh masuk dlm stor benda ni.....

suweet ring..


hadiah dari kengkawan... thanks ya.. rasa mcm adiah kawin lak.. terasa diriku begitu beharga wlpun hanya sementara..suka sgt 2..... speechless.. ada yg x mampu den nk beli...
  • cincin 2 bentuk
  • wristlet
  • jam tangan esprit
  • set pencil case from Australia
  • tudung + brooch
  • kain ela
  • set pinggan mangkuk (ni rasa mcm baru kawin)
  • ada lagi ker ..aku dh x ingat... sowi ...
abaikan view dapur yg x best itu..... rak yg blm ditukar2... ntah bila ada bajet tah..

No comments: