18 Apr 2012

HoliDay @ Ganu Kite...Part 1



Entry dah basi.. baru ada masa  mood nk hapdate... memandangkan hari ni cuti khas bg kaum wanita so xde la nk rushing sgt.. leh lepak2 sikit ...

Sebenarnya xde plan pun nk gi Terengganu wlpun aku mmg dh lama teringin nk g sana lagi...kebetulan cuti chinese new year hari tu.. cuti panjang sikit 4 days.. pg sabtu en. asben tanya kita nk g  jln mana cuti ni sebab x blk kg kan.. dlm fikiran aku hanyalah terengganu.. pastu terus approve by en. asben.. pg tu juga terus pack baju lebih kurang jer... ha..ha..mcm nk g PD jer citernya... Gerak dlm kul 11 pg.. mmmm spt yg dijangkakan jamed yg teruk2 sekali.. berjam2 tersangkut kt Karak Hiway.. jgn kata nk makan, nk buang air pun aku tahan jer.. sebab Q panjang gila.. mcm ular kena palu..x lalu aku nk tunggu...

aku smpi ke Dungun lbh kurang jam 6.30pm...masak aku duk dlm keta.. non stop... plannya nk bermalam kt KT tp smpi Dungun pun aku dh sakit kepala teruk gila aka migrain..so en. asben decide nk stay kt Dungun jer... mlm tu mmg sakit yg teramat sgt.. xde rezeki nk berjalan.. sian lak en. asben ngan anak.. cancel plan nk jln2 sekitar Dungun & mkn ikan bakar.. terpaksa Cancel.. mlm tu mmg aku asyik muntah jer.. & x blh tido.. nasib en. asben sempat g beli ubat ... kl tak.. makin bertambah teruk.. silap hb admit ke wad.. hu.hu.hu.. abg ckp farmasi dh nk tutup ..nasib sempat.. after mkn ubat aku terus zzzzzzzzzzzzzzzzzz... dgn harapan esk aku akan okay...

Alhamdulillah .. esoknya aku dh sihat... kl tak mmg percutian yg membosankan...Esoknya baru aku dpt bergambar depan chalet... jom layannn..



di luar chalet... view cantik tp sayangnya x berjaga... terus nmpk mcm Misteri Rumah TUa"..sedey betul

3 of us.... wall belakang tu kl cat mesti cantikkk...

my princess


 

laluan hijau... tp agak scary sikit.. risau kot ada ular jer sebab tempat x berjaga..

 en. asben aka my bantal peluk...comei kan..


view tempat ni mmg cantik... kt depan sana ada pantai.. jln kaki jer..tp sayang tempat x berjaga... bilik pun hancus jua... nk buat mcm mana mls nk cari tempat lain sebab aku rasa mcm nk pitam time tu.. no choice.. kl dtg lagi dungun rasanya tempat ni maybe akan direject..cukuplah sekali..so sowi



receptionist area

so, after bekfast terus gerak ke KT...

No comments: