25 Mar 2009

PeNangan...

tajuk entry mcm kena penangan oleh tangan jer... aku nak citer penangan makanan sebenarnya.. almaklumlah mulut asyik nk makan jer.. tp tekak lak says no.. so bila la aku nak besar sikit ni..perut pn kocik ajo.. za pn dh sound.. mana peyut nyer .. x nmpak pn.he..he..he.. aku pun rasa mcm x preggy jer.. tp kl bab alahan aku la no.1... back to da story..

ini dia special nyer tempoyak... aku sebenarnya x berapa suka ngan durian even ayah aku ada dusun buah kt kg... & this is da 1st time aku mkn sambal tempoyak special nyer.. sebab apa aku ckp special coz dgn benda ni aku jadi selera nk makan nasi... A BIG THANKS to Pn. Marjidah a.k.a Mak June a.k.a merangkap mak aku no.2... (kata mak nyer la) kerana sudi buatkan untuk aku... nak manja ngan mak sendiri jauh sgt... luv U....lain kali kl mengidam apa2 senang la sikit... he..he..he.. kl korang rasa confirm nak lagi coz aku yg bukan penggemar durian pun blh selera mkn..

ini menu full.. simpler je mkn malam aku... apa yg ada belasah jer..

3 comments:

Anna said...

terliur aku tengok sambal tempoyak tu..camner leh cantik ek camtu..ko tolong tanya mak june camner nak wat jadi camtu..so sedap..nak wat ari jumaat ni..plezzz...

Deqna said...

kat rmh pun saya sekarang pun ada sambal tempoyak camtuh. memang menyelerakan.. nyam nyam.. awak pregnant 2nd baby yer?? congrates.. betullah awak tak salah org saya dulu group w, masa kat uitm dulu.. berjumpa semula kita yer..

Anonymous said...

menu simple pon ok pe dik...
akak pon slalu gitu jek, janji perut kenyang sefamily...ekekeke...