3 Mar 2009

AlhamDuLiLLaH... Aminn....

dh lama rasanya x hapdate blog... fp ku lagi la bersawang... miss my fp so much ..he.he..he... xde benda nk story tp kwn ku sorang ni asyik sound jer bila nak hapdate..bila nak hapdate... so terpaksa la aku merajinkn diri yg tengah pening2 lalat ni untuk menaip skt2...

alhamdulillah, syukur kepada Allah atas nikmat & rezeki yg telah diberikan oleh nyer.. mcm ustazah la pula aku ni.. berita gembira buat kami sekeluarga... even dh ada yg tau tp xpela aku story kan juga disini... result ku POSITIVE... sebut jer +ve, confirm dh blh teka kan.. ye la kl +ve ni sinonim ngan peknen la... tp masih awal lg.. baru jer 10wks...

ingatkn peknen buat kali ke2 ni, xde la alahan teruk mcm dulu .. tp TUHAN jer yg mengetahui betapa teruk nyer aku... tetiap pg x pernah la lgi aku x miss untuk bertandang ke toilet untuk mengeluarkan isi perut ku... pastu mlm jer sakit kepala... mcm nk pitam pun ada... so melepek jer la aku kt umah... so all da aktiviti yg aku selalu buat bila weekend mmg xde lagi.. STOP... aku lebih suka duk kt umah jer.. bila dh pening2 & mabuk laut mcm ni.. nk dtg keje pun rasa x best.. tp xkan la aku nk amik mc je memanjang... nanti org ckp amik kesempatan pulak... so dtg la juga.. kl aku rasa x than.. aku g tido.. yg penting aku dtg keje... wpun kadang2 x buat keje ...(ada sebab yer)

hopefully cepat la alahan ku ni berakhir... selalunya org peknen ni naik berat badan... tp aku makin turun rasanya... coz makan pun x lalu.. dulu masa ngandungkan mimi pun sama juga.. lepas 4 bulan baru ok... kl ikut kakaknya lambat la lagi..hu..hu..hu... xpela redha jer la ngan dugaan yg diberikan ini.. semoga anak yg bakal lahir nanti kuat & tabah mcm mak dia juga.. (kuat kah aku????, soklan cepu mas untuk diri sendiri)

ingatkan nak lari time bulan posa.. terpaksa ku tempuh juga... kira nya bila baby ni lahir nanti (insyaallah) genapla usia mimi 3 thn... due date diaorg pun lebih kurang juga... tp sebab mimi caeser terpaksla diawalkan... yg ni x tau lagi mcm mana.. hopefully dpt la ku merasa normal lak.. doakan kesihatan aku ye kawan2....

double line..he..he..he.. gambor x clear sgt... tp still nmpk kan.. time ni mcm x caya jer lg...

3 comments:

Anonymous said...

alhmdulillah...
kn btoi ade je rezki lia tu...
bestnya mimi nk jd kak long dh tk lama lagik...

nape time mimi dulu c-zer dik?

jaga diri baik2 key...
time morning sickness nie mmg hanya Allah jelah yg tau...
dugaan kn..bkn snang nk jadi ibu..

akak dulu time yusry tk teruk sgt..
time farah la yg teruk mcm lia ni...
dh la kurus brtambah2 kurus...
lpas 4 bln baru ok kn...

Anonymous said...

k.nurul ~ thanks yer kak.. mmg teruk ...xde beza masa ngandungkan mimi dulu... muka pun selebet semacam jer... akukah itu..hu..hu.hu..

Anna said...

Tahniahhhh..walaupun aku dah tau tapi nak enterframe gak kat sini kannn...support beb..suker aku nak dapat anak buah baru...ngeehhh...