11 Mar 2009

KFC????

Restoran Jenjatas...ingat lagi masa mula2 masuk ITM dulu ... kt sini la family aku stop untuk mandi & siap2 before 1st time register kt sana... ye la xde sedara yg terdekat time tu nk tumpang ...



sajer jer buat tanda ???? yer la skrg kan org sibuk boikot barangan Amerika.. aku pula sibuk duk mkn kfc..he.he.. ala sebenarnya kitorg ni dpt baucer kfc free RM40.. org ckp rezeki jgn ditolak kan.. so yg RM20 asben aku dh gunakan so ini la yg tengah nak habiskan lg RM20 before due date... kebetulan time balik keje.. singgah jap kt restoran jenjatas... rileks jer kfc kt c2.. xde org lgsung... sesuaila ngan cashier dia yg agak slow skt.. kl dia keje kt MV .. x tau la mcm mana... btw aku makan sikit jer.. tetiba jer x lalu almaklumlah malam tu asben aku nk g outstation..hu..hu..hu... xde la.. mmg xde selera pun time tu... jom layan picas yg ada.. x byk pun...

anak aku tetiap kali amik gambar jer mesti pki baju tido... x pernah nak pakai baju lelawa sikit..he..he.he..

I'm coming ....

jom makan ....

No comments: