17 Mar 2009

Mimi @ 2thn 6 bln

mimi yg comot... tengah makan mak dia sibuk nak snap
kebetulan aku tengok entry za citer pasal anak dia turns to da new age.. baru aku teringat kt mimi yg dh lama aku x hapdate pasal dia... same to qistina.. ahad lepas anak aku genap 2thn 6 bln.. dh besar pun anak dara aku... cepat jer kan masa berlalu..
  • makin banyak bercakap... kdg2 sorang2 pun blh membebel


  • semua benda dia yg punya... sikit2.. ini mimi punya... kl ckp org lain punya.. siap menjerit satu umah..


  • suka sgt dengan buku... especially buku yg ada baby... yg palign dia minat buku pregnant.. x fhm betul aku.. padahal gambar ibu peknen jer... aku x leh nak pegang langsung.. dh jadi hak milik dia.. (buku tu pun dh xnmpk mcm buku)


  • bila suka buku.. rajin la pula mulutnyer menyoal.. mama, ni apa ... kdg2 benda dh tau pun tanya lagi.. bila aku jawab salah.. dia lak yg betulkan.. bukan la mama.. horse tu... awal2 rajin la melayan.. lama2 mak dia past over tu ayah nyer.. g tanya ayah ... he..heh..


  • sensitif sikit.. pantang kena tegur sikit.. memmg terus merajuk... kl x nangis pun muka mesti mecebik.. tp kl nangis @ merajuk.. kejap jer... x berlarutan la


  • suka ckp guna hp .. tp bila org call nk ckp ngan dia.. terus dia diam... (x phm betul aku)


  • notti girl...

itu jer yg aku ingat... yg lain2 tu akan dihapdate kemudian..


gambar 18sx.. seksi sikit...

2 comments:

Jaja said...

klu qistina pulak, bila aku tanya 'ni sapa punya' dia punya jawapan 'man belon punyaaaaaaaaaaa'
hampeh tul! (gara2 tengok raja lawak ler nih :-P)

Anonymous said...

za ~ he..he..he.. aku ingat org tua jer suka guna ayat tu..