17 Mar 2009

Ayat Yg X besh didengar

ayat ni yg pastinya ditujukan untuk aku la... yg sokmo kena tinggal ni... hu..hu..hu...
"lusa abang nak kena pergi outstation, seminggu"... stress betul aku bila dengar ayat ni... x tau la walaupun selalu dh kena tinggal tp bila tetiap kali dia sebut ayat ni.. aku rasa stress jer... tp redha jer la kan.. dh itu keje nyer .. itu la be4 kawin dulu beria xnak org yg keje outstation.. so skrg ni betul2 dpt org yg sokmo keje luar... terima jer la... nasib la ada mimi buat teman .. kl tak mau sangap aku sorang2... dh la aku ni penakut sikit... dh besar2 pun penakut.. kl asben aku xde kompom x berani nak tengok citer2 seram kt tv..tido ngan mimi pun depan tv.. aci tak..
waa.... this week asben aku g outstation lg...dh la tengah pening2 & mabuk2 ni... balik keje ,,uruskan si kecik tu lagi.. pastu kena drive sendiri dlm mabuk2 tu... itu jer la nak kongsi2 sikit... pendek kata time mlm kompom tido awal.. sian mimi terpaksa main sorang2 be4 tido.. mak dia letih nak layan...

2 comments:

Anonymous said...

sabo dik sabo...
akak paham perasaan adik tu...
sbb akak pon penah alami..
bosan pnye pasal smpi blh buat bisnes...hahah...
cukupla 6 thn kawen dh slalu kene tinggal..tu yg dh tk sggup dh lpas 6 thn tu...alhmdulillah skrg dh lega..

Anonymous said...

k.nurul ~ itu yg jeles sgt ngan akak tu ....tambahan laks sokmo jer ada aktivti outdoor..he..he..he..