26 Mar 2009

Ole2 dari InDon

last week my PIL g cuti2 m'sia kt Bukit Tinggi, Indonesia... baru balik dr sabah dah g sana pula... mmg hoby diaorg pun berjlan.. aku pun suka juga tp bajet selalu says no..hu.hu.hu..kt sana standard aar.. brg murah2.. kira tempat shoping la.. pergi nyer sorng 1 beg.. tp time blik.. sorg 3 beg.. mak ai.. itu baru g 4hr.. kl g seminggu... mesti x muat keta... (betul x k.nurul, time g bandung hari tu bukan main lg brg shopping... mcm nk menjual gayanyer... )


yg join da group MIL, PIL, SIL, & adik ipo aku... kebetulan laks cuti sekolah.. diaorg ikut pakej, senang sikit nk jln.. yg bestnyer tengok hotel tempat diaorg stay.. mmg besar gila.. mcm umah dh aku tengok... mmg puas hati ler... so bila balik diaorg check in jp kt umah aku.. biasala merehatkan badan & sudah semestinya ada ole2 dari sana untuk anak2 menantu & cucu nyer yg sulung ni yg x pergi... jom lynnzz..

Ini prezent dari MIL & Sil untuk aku.. kain pasang yg kaler pink tu dari MIL & yg kaler biru turqoise tu from my SIL . tungu lps bersalin la kot baru tempah..bkn apa tkt alignment lari laa..(thanks)

Kain telekung..actually adik ipo aku yg belikan tp asben aku yg kirim untuk aku .. so kira dari saper yer..jadi isteri solehah la aku dpt telekung...

Ini lak dari FIL untuk anak lelaki nyer la merangkap asben aku... t-shirt tu aku rasa sah2 aku yg pki nanti coz mcm kocik jer..

sandle yg cumils ni dari FIL untuk cucunyer.. mimi punyer.. (kata anak aku ler..) suka dia.. MIL aku bgtau yg dia nk belikan baju tp baju budak more to Indon .. x cantik...

so, yg lain2 tu termasuk la food, keropok, kopi, kek & apa tah lagi aku x ingat.. tp brg diaorg mmg banyak la .. kebetulan adik ipo aku nk kawin so diaorg belikan kain2 untuk pengantin.. cantik kain nyer.. tp aku x la pula amik gambor.. Untung jadi menantu sulung ni.. kl diaorg g jengjalan mana2 ada jer ole2 untuk kitaorg.. tudung jer dh berapa helai dh aku dpt... baju mimi pun siap leh pakai smpi umur 6thn aku rasa...x terpakai..

2 comments:

Deqna said...

kain dari situ memang cantik2. Kat sana terkenal ngan hasil sulaman nya....tulah tingin gak nak ke sana nak shopping2 sapan.. tapi tak taulah bilanya..

Lia said...

Deqna ~ sana kan syurga membeli belah.. niat di hati pun teringin nak g sana.. jom kita kumpul duit dari sekarang..ha..ha..ha.