5 Jun 2009

CuTI....Balik KamPunG



On da way dari Sg. Petani nak ke kg aku kt Perlis...

btw... bila daku tulis entry ni rasa nk nangis pn ada... sebabnya time blk kg ni .. punya la byk aku amik gambor.. tp gambar dlm kamera semua nyer lenyap dlm sekelip mata.. ntah sapa yg tertekan delete all... habis dgn gambar yg lama pun habis... huwa.... sabar jer la.. so gambar yg ada pun ada skpg dua dlm hp jer... tujuan utama blk kg ada berapa reason.. 1st reason aku dh lama x blk... last blk pn time raya dulu.. (ala2 mcm lupa daratan gitue...).. ke2... mak aku buat kenduri bersunat unt adik aku.. ke3.. nk rehat kan otak jap...asyik kojer jer...so kira pakej la tu... dlm seminggu aku bercuti.. betul2 puas hati... blk umah family in law aku sekali.. wajib tu .. dh nama pun 1 way kan.. tp yg xbestnya gambar kenduri semua & kt kg semua dh hilang... tensionnn...so x dpt tunjuk la betapa meriah nyer kenduri di kampung & betapa masyuukk nyer adik aku..he..he.he.. mmg berbeza ngan bandar... itu yg best tu..




ini jer gambar yg ada... itupun dlm aku nyer hp...sebab yg lain aku amik guna kamera... hu.hu.. dh namanya xde rezeki kan... ini mlm be4 kenduri..

No comments: