22 May 2009

Mimi..mimi..mimi...

xde citer nk story ... tp aku hr ni aku rasa mcm nak demam...sakit tekak & mata pun dah pedih2 sejak 2 hr lepas.. hrp2 x berlarutan lah.. coz byk program nk dibuat kt umah... xde mood nk buat keje.. coz hari ni kiranya dh byk keje yg dpt disettlekan.. boss lak kursus.. itu yg semangat buat kejer...

So entry kali ni xde story terbaru... saja nk tepek gambar anak dara aku jer la... biasala mak & ayah low profile skt..

@ Pantai Morib, Time cuti hari pekerja ... without planning...

@ Pantai Morib

@ Hotel Mesra, PD... (ini jer hotel yg tinggal .. tu la juz walk ini jer... holiday x plan awal2
tp ok la coz this hotel sediakan bekfast...

beria dia mkn coco crunch ... lama sikit la menunggu anak dara ni makan..

On da way nk blk.. g sehari jer pn... ni tengah tunggu nk lunch.. panas terik betul ..

stop kt nilai jap ... comel lak kerusi ni... nk beli mahal sgt...
serabut lak tengok anak aku time ni coz dia br bangun tido.. getah ikat rambut dia dh hilang ke mana tah...

@ Ikano... sementara tunggu ayah nyer kat kedai buku POPULAR

nk g kenduri kt umah k.Ton (officemate aku)...

ini da latest one... gmbor yg plg kelakar aku rasa coz time ni nk g pasar kt stadium.. tp dh kul 11 panas terik betul.... ayah dia pakaikan topi yg besar tu.. dengan mulutnya tengah makan nugget... siap kembang hidung2... he..he..he.. mulut nyer penuh ngan nugget... itu yg x leh nk senyum tu..


1 comment:

Jaja said...

besar dah mimi :-)
mimi, ajak mama datang umah main dgn Qistina :P