19 Jun 2009

Mimi @ 2yrs 9 mth

dh besar pn anak ibu...sekejap jer rasanya... tetiap kali genap jer sebulan.. ibu asyik lupa jer.. xper untie za selalu hapdate qistina nyer perkembangan... so baru teringat..he.he.he.. nasib date sama..cuma bln jer lain.. dh nk masuk 3 yrs kan.. so makin byk la kerenahnya...
  • sama la mcm ko za.. tah bila aku nak ajar anak aku x yah pkai diapers... sebab g kt bbsitter still pakai diapers lg.. plan nk ajar time aku pantang nanti.. hopefully success la.. nanti sian lak kt nenek asyik nk mengelap lantai jer pulak..he.he..

  • dh makin byk mulut... dulu sibuk nk suh anak berckp.. skrg dh x terlayan..

  • manja ngan ayah lebih dari mak dia.. (jeles juga ler ) maybe ayah dia selalu outstation kot.. time boo ..boo jer cari ayah dia.. bagus2... good girl..

  • blh diharap menolong (kadang2...) time dia rajin..

  • cuma yg aku pelik .. dia ni rajin berckp.. tp bila suh ckp tefon.. terus diam 1000 bahasa... sian atuk &nenek call dari jauh... ngan ayah dia pun x nk ckp even g outstation...(kenapa yer..)agaknya dia pelik kot kenapa tetiba leh ada suara kt phone..tp kl ngan tepon dia tah mcm2 benda ckpnyer... he.he.

  • apa lagi yer... hobby no. 1 nyanyi.. mcm2 lagu blh ikut.. tp ikut pelat dia la... bab tu mmg aku kagum..

  • ckp la setakat ni.. nanti kl aku ingat .. aku upload untuk next month lak ...

1 comment:

Mr amin said...

Re : ooo rajin gak masuk Fp ye ? nape X wat entry dlm fotopages...leh letak gambar besor2...

**Mesti kelakar bila dengar anak menyanyi ikut bahasa dia...