11 Jun 2009

@ Nasi Lemak AntarabanGsa

selalunya kl dengar nasi lemak antarabangsa, mesti ingat kt Kg. baru kan.. kini ianya dibuka di cawangan di TTDI jaya, Shah Alam... siap promote lg 2... kebetulan jer sama pick up my girl, tetiba je terperasan yg restoran ni dh buka... baru jer lagi.. mmg tempat dia eksklusif... so singgah la jap kebetulan rasa malas lak nk masak mlm 2.. servis dia ok & rasanya dia mmg marvelous... nanti leh dtg lagi..

mimi yg comot... x duk diam kt c2.. jap2 lari sana sini... makan nasi x nak


muka time merajuk bila kena marah...


susah betul nak amik gambar ngan anak dara sorang ni... mmg benda yg plg dia x suka

muka x mcm org peknen pun kan.. he.he.he.. perut mmg x nmpk ... semua org tanya... x nmpk mcm peknen pun...

mknan yg diorder dh smpi.. betul2 lapar asben aku.. mkan bukan nk tunggu aku.. aku suka teh bunga dia.. mmg best... time ni mcm mana leh lupa aku ada add side order.. sambal kerang.. dh habis mkn baru terperasan.. asben aku lgsung x ckp apa... last2 dia yg habiskan... sabar jer la..

No comments: