11 Jun 2009

2nd Chekup @ PPUM

smlm aku g chekup buat kali ke2... kandungan ku baru nk msk 24 wks... lambat nyer nk bersalin.. he..he.he..bosan gila kl g gomen nyer spital.. 2 jam aku tunggu... jumpa doktor x smpi pn 10 minit... ramai doktor luar la skrg ni.. hai.. nk komen lbh2 pun.. aku dh la keje kt sini.. so terima jer la.. dah la free byk komen lak... tp nk la juga dpt servis yg baik kan... doktor tu ckp semua ok ...cuma blood pressure aku rendah la pulak.. dh 2x rendah ni ... hai kena mkn bayam lebih la lps ni... & dia ckp lagi sebulan nyer appointment baru dia bagi buat ultrasound.. lambat lagi.. bukan apa kl tengok through ultrasound tu nmpk la juga perkembangan baby..time aku g checkup aku nengok semua org perut besar2.. aku sorang jer mcm terasing kt c2... he.he.he... hopefully semua nyer ok la nanti... aamin..

2 comments:

Mr aMin said...

Mudah-mudahan semua urusan berjalan lancar. :)

Erin - Ibu Qistina + Qaisara + Qamilia said...

Salam Lia,
Wah dah 24 wks...tak lama dah tu..masa cepat je berlalu...tau2 esok dah nak bersalin...

Take care ye...
bleh bagi email address lia..erin nak invite kat blog erin...