25 Dec 2008

Aktiviti Ujung Minggu

Last week kebetulan family aku turun dr kg.. kira meriah sikit la umah kami ... best juga sesekali bila diaorg dtg.. tp standard aar..bkn nak stay lama pun.. tambah lg kl ayah aku dtg..mau stay 3hr jer pastu dh nak balik...bosan katanya duk kt KL ni xde keje nak buat..he..he..he..standard le tu..Tp kali ni mak aku dtg dulu ngan adik aku & my nenek & sorg lg sepupu aku...ayah aku dtg kemudian ngn adik aku yg lain Gambar pengantin yg sempt di snap... itu pun dr jauh..curi2 amik jer coz aku x kenal pun

hari Sabtu ada jemputan kenduri.. mak teringin nak pergi coz jemputan tu unt dia sebenarnya.. so nasib la asben aku x kisah, dia tlg drive kan .. coz aku x familiar area tmn Desa ni..Lepas mkn kami terus cau cin cau.. coz malas nak tunggu lama2..

Best air kt sini... sejuk & kuat juga la arusnyer... view dia blh thn cantik

hari Ahad nyer pula aku ngan my uncle plan nak g berkelah 2 biji keta ... saja mandi2 .. plan asal nk g Desa Waterpark.. pastu cancel... coz org tua mesti x best duk kt c2... plan ke 2 g wet world... bila dh sampai sana.. punya la ramai gila org... parking lak confirm kena jln jauhnyer.. pastu nak mandi pun kena beratur panjang


Mimi & da geng tengh mandi manda


so kira cancel la .. tukar plan g Sg. Congkak lak... nasib area c2.. byk tempat untu berkelah ngan family... smpi 2 terus bentang tikar, & makan bekal yg dibawa... kebetulan lak dpt pondok coz org yg mula2 menyewa kt c2 dh nak blah... byr la dlm RM15 .. selesa la juga... air dia mmg best.. sejuk... tp yg x bestnya tempat persalinan.. mcm hampeh... buat2 la selesa sikit.. itu la yg kureng sikit... mimi mandi smpi x nak naik .. bajet mcm besar sgt x nak guna pelampung..



Ayahnyer yg rajin melayan anak mandi



Pondok kecil tmpt berteduh.. ini pun charge RM15


Lepak dulu sblm balik

2 comments:

Anonymous said...

salam dik..
ohho dh ade blog rupanya...
bguslah tu..rajin2 apdet ye...

re: thanx wish enibeseri akak..aminn..
alamak,soklan cepu mas btol tu lia...celebrate ape dgn cik abg lpas anak2 tdo? adehhhlaaa... paham2 sndirik dh la yer....hahah...

Anonymous said...

bestnya gi sg congkak...
akak ni kalo bab mandi2 tk brape suka..
tp kalo nk layan anak2 blhla...hehe...