17 Dec 2008

DinnEr @ Glam Orange

weekend lps, tempat keje asben aku ada buat dinner especially utk staff dia kt One World HOtel D'sara.. yg x bestnya x leh bw anak bini... hu..hu..hu..sokmo mcm gitu.. x aci betul,. so aku ngn Mimi candle light berdua jer la.. tema mlm tu Glamour Orange.. my asben juz pki kemeja kaler orange jer.. dia ckp mls nak fikir .. lain la pompuan... sungguh x glamer.. Dgn bebudak office

Artis jemputan thn ni, Camelia & Faizal Tahir... nasib la Camelia tu aku x minat, even ada juga nama aku sikit kt belakang..he..he..he.. tp lagu2 Faizal tu aku suka la juga... Sian asben aku x dpt amik byk gambar coz memory kamera dh full.. lupa nk transfer...

Ramai juga staf kt MSU tu yer... tengok mcm kecik jer

Camelia dgn baju temanya kaler orange juga.... seksiDlm byk2 menu, ini je yg sempat di snap... agaknya dia x kasi aku jeles kot.. xde maknanya..

No comments: