5 Dec 2008

Brg Yg br diBeli

bila dh smpi ujung thn standard la... semua tmpt ada sale...mana yg rasa berbaloi tu beli je la.. bukan selalu.. ye ker.. aku rasa tetiap bulan ada je yg terover bajet... bila la nk menyimpan ni kan... tp brg yg aku beli as usual.. kira yg murah jer aku rembat.. sebab tu la nmpk mcm byk.. jom layan apa brg yg aku beli..comforter yg lama diidamkan...kaler pink lembut.. nk juga beli kt sogo tp mahal lak aku rasa even ada sale,..kebetulan ada dijual kt area umah aku.. apa lgi rembat je la.. ramai lak org yg dtg beli... nmpk mcm kemut je aku ni ... tp x kisah la janji aku suka...RM15 je unt queen size... lembut sgt.. yg aku suka tu coz dia 100% cotton & rasa sejuk.. nmpk sepah sikit coz dh buat landing2 kt dpn tv...
ini lak gambar cadar + comforter untuk single bed sheet... blh la tukar pakai unt yg sedia ada kt blk bwh nnti... kaler biru lembut siap ada tenun bunga lagi.. mmg lembut & 100% cotton.. dpt RM20.. siap pesan kt akak yg jual.. kl ada yg queen nyer size simpan yer... nanti sy dtg lg.. kebetulan cadar jenis mcm ni ada 2 jer.. 1 lg mcm crowded sgt lak corak dia.. blm pasang kt katil lg..

sebenarnya aku dh x nk beli bj mimi coz hari tu beli masa sale pureen.. tp kebetulan semalam lepas beli tiket bas semua.. asben aku ajak g citibank kt klang.. standard la byr bil la.. mulanya nk lepak dlm keta.. pastu tetiba lak rasa nk terkucil.. aku pun follow la sekali.. alang2 dh masuk dlm building tu .. jln2 la sekali.. usha2 apa yg ada coz x pernah msuk situ.. byk kedai kosong lg.. x ingat nama apa bangunan tu.. pastu alkisah nk jadikan citer ternampkla butik hallmark kt c2.. aku ckp kt asben aku nak masuk jap.. confirm x beli coz brand ni yg aku tau mmg mahal .. rupanya ada sale... coz dia nk let go stok yg lama2... apa lg... aku yg mmg sedia rambang mata ni pun rembat la 3 psg kt mimi... + pyjamas skli.. RM30..sorry la abg... terpaksa beli juga.. asben aku ckp dh agak dh.. ingat nk beli jeans skli.. tp rege dlm RM25 selai.. kira murah la tu.. design lawa.. tp cukup la dulu.. thn dpn ada lg... wpun dh 2,3 kali pegang letak jeans tu... he..he..he..
Dh anak dpt.. mak & ayah dia pun sibuk nk juga.. masuk dlm outlet store... 3 lai baju ni rege RM20... murah kan.. kain dia pun lembut..kiranya semua brg yg aku beli dlm this wk ni kira under bajet la... semua sekali below RM100... ok la tu... kl mahal confirm aku x belinyer... Kl la aku duk senyap2 kt dlm keta x de la buang duit kan...





3 comments:

Anna said...

Lia, biar betul rege comforter & bed sheet tu..kalau camtu aku leh order kat ko tak?

Anna said...

Lia, biar betul rege comforter & bed sheet tu..pasni ko tolong belikan untuk aku leh tak??Berkenan lak aku tengok.. :)

Anonymous said...

mmg puas hati la beli... sejuk tp takut ko x puas hati dgn pilihan aku lak nanti