19 Dec 2008

Mimi & da gang

Ini la aksinya bila dh berkumpul ramai2.. bebudak ni suka sgt usik mimi.. pastu mula la yg sorang ni menjerit... standard la tu.. rimas aku dibuatnyer.. baru anak sorang..he..he.. ini la sedara aku yg terdekat kt Lembah Klang ni.. sepupu sepapat aku..merangkap mak & bapa sedara pada mimi..time ni kebetulan mak aku br dtg dr kg... tp diaorg lpk kt umah paksu aku dulu kt s.alam be4 check in umah aku next wk... aku blk keje singgah jap, for dinner.. dh lama x rasa masakan mak.. fuhh... 2,3 pinggan juga la tambahnyer...
Gambar Haziq & yg ujung tu adik aku yg bongsu.. x tau la apa yg dibuatnyer..
Gambar mimi & Fatin
Esok nyer, bbsitter mimi call, dia demam.. baru nak berisi sikit makan dh demam la pulak.. alamat kurus balik la anak aku tu.. lepas demam ni confirm dpt pe'el baru lak...

1 comment:

Anna said...

selalu orang cakap kalau anak nak beralih bulan memang demam..raihana pun tengah demam & tak nak menyusu..this week dia nak masuk 6 bulan tu yang meragam kot..