24 Sept 2013

I'm Ready for school

wpun rasanya dh terlambat..tp tetap aku nk hapdate juga... at least nnti bila tengok2 balik... ada juga memory anak2... almaklumlah masa cepat jer berlalu..tengok anak2 dah besar... 

back to the topic, dh start beli buku for mimi... semangat wei..anak x heran pun.. siap fup bagai bila dh start blh beli buku kt koop.... punyala awal g beli..tup2.. koop x beroperasi lagi he.he.he..inila namanya parents terhebat...  yo..yo or jer... kononnya takut habis..baik bertindak dari awal.. 


 ini la antara koleksi buku mimi yg perlu di beli untuk tahun 1... maybe 3/4 tu perlu tp bila aku tengok list buku tahun 1... semuanyer aku beli ha.ha.ha ..sebab aku pun comfuse..antara perlu @ tak... kang x beli risau lak budak lain ada .anak aku lak xda...aku pandang asben ..dia pandang aku balik..so dua2 proceed amik semua... lbh kurang rm170++ (x ingat)... tp yg tension nyer..ada buku wajib beli stok xda..nk kena datang balik yg malas tu... eeee...cubala hapdate stok tu betul2... kang dh menyusahkan parents nk dtg balik..



Time for balut membalut... dolu-dolu balut buku sendiri ..skrg balut buku anak... mmm dah tua rupanya aku kan... bila tengok balik buku2 diaorg ni..mmg advance juga compare ngan dulu nyer subjek... kalau dulu darjah 1 baru belajar nk membaca... skrg...darjah 1 ko dh kena buat ayat bagai..hebat betull...confirm mak kena belajar dulu seblm nk ajar anak..




okay... rambut dh siap potong pendek... reason : ayah x pandai nk ikat rambut coz yg akan hantar pagi adalah ayah okay.... uniform sekolah complete..kasut dah berkapur.. okay i'm ready mama... belajar rajin2 yer .... transit & transport sekolah agama..nanti aku citer... itu pun pening juga nk settle....patutla cepat tua..asyik fikir jer kejenya....

No comments: