2 Oct 2013

eXtra XTVTies

Aktiviti  ni mama yg decide..bukan pilihan anak yer.. mcm paksa rela gitu... anak i menurut perintah jer... kebetulan aku perasan ada promote program taekwondo ni kt sekolah.. so aku rasa bagus juga sebab anak mama ni lemah lembut sikit orgnya.... bg tough / kuat sikit.. hopefully tercapaila hajat mak dia ni.. 

aku pun call la person incharged dia (org luar).. tanya itu dan ini yg berkaitan..dia kata walk in jer..training hari sabtu 8.30am - 10.00 pagi kt sekolah.. okay kalau buat kt sekolah..rasa selamat sikit. fees + baju RM90..monthly commitment RM25.. mmm nasib below RM25..kl above.. confirm aku kena fikir 10x nk enrolled ke tak... almaklumlah mama nyer byk commitment... hu..hu.. so sabtu bawala dia g sekolah.. tengok diaorg training... pastu aku terus terjebak...

 hari first training... yg train diaorg ni pun.. budak2 yg dh dpt black belt... kira senior diaorg la..sebab tu kot murah.. kelakar aku tengok mimi time ni....

 1st day terus dapat uniform ... gila nyer cepat... size paling kecik sekali ..of course la tali pinggang putih.. baru la semangat sikit nk belajar... bab ni aku puji sebab cepat bertindak.... 
 Mimi with her new uniform... 
 pelbagai size budak ada..sebab dia blh enrolll bila2 masa..x kisah age berapa pun..syamil nk join pun blh..tp nanti la dulu..kang asyik berlawan dengan akak dia lak

comel2...1st day training..aku stay jer kt situ smpi kul 10... next training xda makna la..mmg ayah dia hantar pg..kul 10 baru g amik... 
 Mimi with her friends, yaya ... as for now kiranya bff + gbs la ni... (geng balik sekolah)... x tau la kl tukar class nanti jadi bff ke tak lagi..



No comments: