9 Oct 2013

Citer Akak Mimie


mmm aku pun x tau nak mulakan dari mana...i love my children very much tp sometimes aku rasa aku terlalu strict dengan anak-anak smpikan diaorg mmg takut ngan mama..as a mak..aku juga risau takut bila besar nanti diaorg mungkin akan berdendam..

aku mengaku aku mmg seorang mak yg garang. cepat jer nak naik angin.. cakap lembut2 x dengar..masuk kali -3 aku dh mula nk marah2... sometimes aku rasa aku seorang mama yg teruk.. try juga nk motivated diri ... kononnya la.. nan hadoo... failed.... 

mulut aku mmg bising ..tp xdela sampi mendera.. 
maybe sebab aku penat kot.. itu yg cepat jer nak hott... 
kadang2 sian kt anak2... bila dlm berfikiran waras la... time aku baik tu aku minta maaf balik kg anak2.. cakap ngan diaorg jgn buat lagi ..kalau x nak mama marah...



mmm...aku tau anak2 aku juga sayang kt aku..buktinya.. ini bukan homework tau..ini magazine yg aku beli kt mimi..sebenarnya tajuk tu ..saya sayang ayah.. tp dia potong & tulis saya sayang mama..... (mesti ayah jeles ni ) ha.ha.ha .. kerana dia jaga saya dengan baik dan tidak marah...oh TUHAN... dalam aku duk marah2 tu ..x sangka itu ayat yg dia tulis..sebak kejap..sorry aku ni wpun mulut bising..tp dlm hati ada taman..cepat jer nk sebak ..he.he.he...

COmei tak mama dalam gambar.. mimi ni kalau bab melukis mmg failed sikit.. katanya x minat... 


Okay ..we luv u too akak..abang & adik fiya... mama sayang semua anak2 mama.. 

No comments: