4 Oct 2013

Afiya @ Budak BoTak

bab botak2 ni mmg aku kurang sikit.. kl cik abang request nk botak pun even rambut pendek ala2 tentera pun aku dh bising ...ntah aku mmg x suka kot pada org botak.. aku rasa x hensem..sorry org botak di luar sana... 

tp baby ni kira special sikit la... sunat di cukurkan rambutkan.. aku requet kat mak aku x nak cukur rambut anak sebab sygnya rambut fiya lebat.. kena marah lagi ada la.. satu hari kena bebel ngan mak..padan muka aku... okay2 la ..... so proceed... betul juga..rambut dlm perut kan kotor..at least biarla tumbuh yang baru... jom layan jer gambar budak botak ini..masa ini umur baru 2 bulan kot...

 alhamdulillah..ngantuknya anak mama ni yeer


 bulat jer aku rasa budak ni... penangan susu ibu.... cepatla tumbuh rambut yer fiya... jgn jadi mcm akak mimie.. setahun pun still botak lagi..




bestnya ada baby... kl boleh nk mcm ni jer selamanya.. senang aku nk gomol2 dia.. geram..

No comments: