1 Apr 2009

WeeKend

wpun xde citer, still nk hapdate juga sikit.. weekend lps tingin laks nak kuar .. selalunyer slma mengandung ni lepak kt umah jer.. coz kl naik keta lama2.. pening la.. mual la.. apa la.. so baik kt umah jer... ingat nk g Ampang point.. tp asben aku ckp jauh nyer ... pastu plan g JJ Bukit Raja .. dia kata bosan laks.. asyik2 c2..abis semua x nak aku suuh dia decide.. dia kata g JJ kt Bukit Tinggi.. maybe skrg dh penuh kedai dia.. dulu mmg kosong la.. aku on jer.. hopefully xde la pening2.. kl x confirm aku suh dia patah balik jer..
org yg plg xcited skali dpt kuar jengjalan.. (apa2 hal bekfast dulu)

kuar umah pun around kul 11.. so g breakfast merangkap tengahari sikit la... area umah jer coz perut dh lapar .. pastu g checkup jap.. ingat nk g Klinik TTDI kt PJ, tp mcm jauh.. so gi cari area2 shah alam la..kt Sek. 8, 1st time g Klinik An Nisa..tempat ok, doktor pun ok... layanan 1st class mcm kt KLink TTDI juga..

mimi main2 dulu sementara tunggu aku nyer turn.. checkup biasa jer be4 kt PPUM nanti.. bila no. dh naik, siap menjerit x nak masuk.. semua pandang jer

dh smpi... mmg besar la tempat ni.. letih nk berjalan.. bila dh smapi sini.. mimi laks tetiba demam.. patut la bila tolak dlm stroller .. melepek jer aku tengok.. kl tak x reti duk diam

mak & anak .. posing jap sementara tunggu ayah nyer shopping x abis lg...

No comments: