27 Apr 2009

Dah Pokai!!!!!

Ini hasil koleksi dari bulan ni... dah terover bajet rasanya..almaklumlah cover 2,3 bulan x shopping he..he.he... tp semua hasil rembatan dari warehouse .. so xde la mahal mana pun coz semua after less..tp kl dikira2 byk juga ler... itu la kebaikannya kl lepak kt umah jer.. kl niat nk window shopping jer pun.. batalkan jer .. kl dh namanya pun shopping... confirm akan terbeli juga.. jom kita layan apa yg ada....
Ini sogo card sale... wpun aku xde card tp tetap g juga.. gigih tu..baju mimi selai RM5 jer.. dpt la buat basahan... baju + sluar my asben & baju aku selai .. tp x clear sgt.. dh less 70% aku amik jer la..kuali tu asben aku nk beli.. pelik juga aku x pernah2 dia nk beli benda mcm gitu..he.he.he.


ini dari pureen w/house sale... thn ni baju dia mcm x best jer... aku pergi dh xde choice.. so dpt 3 psg jer..dr x amik lgsgkan... yg bantal gambor cat tu mimi x nk lepas ... so terpaksala aku amik juga...kl toiletries tu mmg confirm ada la setiap masa.. anak aku sibuk nk juga bergambar.. siap ckp.. ini mimi punyer...Ini lak dari poney sale kt SACC MALL.. ini last minit nyer rembatan .. tp byk baju dia.. aku rasa kl pergi last day pun confirm blh dpt cantik2.. coz baju semua baru2... mmg rambang mata.. susah poney nk buat less 70%.. oleh kerana aku g mall pun dh nk tutup.. amik jer la apa yg aku dh plan .. jeans & gaun... tshirt tu kebetulan murah & ada size dia.. kl tak malas juga nk pilih dlm byk2 tu..

last sekali .. duit pun dh nk nk habis sementara tunggu gaji .. g Book Fair kt PWTC.. tp ini la yg plg sikit pernah kitaorg beli .. he.he.he. sebab nyer pun smpi pun dkt kul 8.00mlm.. dh nk tutup... nk cari buku asben aku jer pun.. nk beli novel pn.. yg aku beli kt alaf 21 pun still dlm plastik lagi.. confirm kena marah nanti kl aku beli lg.. So ini jer la antara koleksi bulan April ni..he.he..he.. nasib la time METROJAYA buat sale kt stadium Shah alam .. aku kena gi kursus.. kl tak mau juga tu terjah juga... insaf2la...

3 comments:

Puan Iza said...

Wah! banyaknya lia memborong....tapi betul gak kan time ada sale camnilah kita nak shopping sakan coz rege dia lg murahkan....:-)

Anna said...

Lia..
Banyak borong..so, bila entry pasal kursus nak kuar..aku posting kat KPKT. Sgt boring coz tak start keje lagi..ni pun aku lepak kat library ministry..next week baru tau posting sebenar kat jabatan mana..rindu kat ko..nak pulak kat libary ni limited dier nyer net access..pic2 dalam blog pun tak preview..mintak2 workstation aku nanti ada la nett yang camm kat office aku..kalau tak mau meroyan aku..kena beli lappy & broadband la nampaknyer..huhuhu

Mr aMin said...

perghhh sakan shopping ni...cayalah :)