8 Jul 2011

PaRents MeeT Day

Bulan 5 lepas ada perjumpaan antara parents & teacher... discussion about progress report student... & sign report card... tadika pun dh mcm darjah 1.. ada skull yg ada test.. tp skull mimi juz bg report card & gred secara overall including sikap, & all da subject (math, Bacaan, tulisan, warna & mcm2 ada .... ) aku x expected more about mimi sebab aku tau anak aku mcmana... aku dh agak apa yg teacher akan ckp.. mimi ni pendiam orgnya.. what to do.. dh berkali2 aku pesan suh berckp ngn org.. ckp kuat sikit.. ini ckp mcm org bercinta.. aku rasa time aku peknen dia dulu mulut becok juga... keluar anak jadi pendiam...


hero lak yg terhover senyum... mcm amik report card dia lak.. bila teacher tengah xplain, dia lak yg menyebok dengar.. pantang tengok kamera, senyum jer...besar esok jadi imam muda ye dik.aamin..



tempat bacaan diaorg... 1 to 1 reading... skull diaorg x berapa luas sgt.. so mana2 ruang yg ada mmg diaorg guna sebaiknya..

3 beranak... time ni tengah tunggu turn nk jumpa teacher.. sebab ada family lain kt dlm class.. sempat snap kt luar class jer.. kt dalam segan lak nk amik gambar ngan teacher tu.. nnti ckp aku hover lak...


Time ni budak kecik tu hilang kemana... lari sana sini.. malas nak kejar.. btw alhamdulillah .. teacher ckp overall okay.. wpun dia ni pendiam tp dia berani tanya kl dia x fhm... bacaan pun alhamdulillah.. dh blh membaca bahan bacaan dlm BM..cikgu pun x percaya yg mimi ni boleh sebenarnya.. wpun pendiam.. x tau la betul2 pujian @ sekadar menjaga hati.. hopefully betulla ..cuma BI blm masuk lagi time tu. cuma subject lain.. still on progress.. xperla pelan2 kayuh.. nak ajar lebih2.. takut x smpi limit dia lagi.. btw dia pun nk enjoy life dia as kids...

SO MIMI, pas ni kena improve your social life with your friens okay...

No comments: