15 Jun 2011

..:NORA ELENA:..

aku rasa citer yg plg ramai follower skrg adalah nora elena... termasuk la aku.. jln citer menarik .. of course hero nyer yg hensem ... aaron + heroin nyer yg cute ... ct saleha..

tepat kul 7 jer aku dh ada kt depan tv.. taksub betul hu..hu.. credit tu meen zulaikha penulis novel "kasih yg suci" kerana beliau, terhasil nyer citer ni... wpun ada sikit2 jln citer nya diubah..tp tetap menarik.




alangkah bestnya kl dpt suami seromantik Seth ...(dh la ensom romantik lak tu) asben aku pun agak2 tension juga la tengok wife dia asyik2 citer pasal aaron jer... (sorry yer bang .. juz in my dreaming only)... mula2 niat aku nk tengok citer sebab hero dia aja... x sangka lak jln citer dia mmg menarik & background music pun best.. anak aku pun siap sound jer kl citer dh nk start... hu..hu..


macho man..mr. seth tan





Novel Kasih yg Suci


x pasal2 aku dah terbeli novel adaptasi citer ni.. best..best... dh khatam.. cuma jln citer dia ada lari sikit2... waah.. asben aku siap sound.. x puas2 lagi ke tengok drama.. smpi beli novel.he.h.eh..


2 comments:

Jaja said...

meh pinjam kat aku sat...hahaha
aku tak tengok pun citer ni sebab dok layan cinta melody..hahah

Lia said...

rugi ko x nengok.. toching tul.. cinta melody kul bapa.. tengok la kt tonton.com tu.. nanti aku bg sebab budak off. pinjam... tp ko ada masa ke nk baca..ha.ha..