24 Jun 2011

Aku yg Serabut

dh hampir 3 bln aku kt department baru.. mulanya berjalan lancar..rasa mcm xde keje almaklumlah anak murid baru nk belajar..



masuk jer bln 6, aku dh jadi ala2 serabut segala2nya.. ingat kan dh habis belajar.. rupanya bulan 6, sem baru bagi kemasukan peg. perubatan, byk benda lagi yg aku x tau... semuanya dtg serentak.. tolong.. nampaknya bukan sorang boss aku jaga... kiri kanan ada boss.. boss besar.. boss kecik.. mmmm..


so skrg aku pun x sure whether.. aku yg x pandai organize keje @ akukah yg slow, atau mmg banyak keje... & yg plg best byk tul keje backdated.. & filing sekotak besar yang x settle...serabut!!!!!





tetiap kali be4 balik, rasanya meja aku dh clear.. dtg esoknya dh bersepah balik.. kdg2 diaorg main letak jer atas meja..mcm2 note ada...




so skrg aku dh buat fail cantik2 unt job yg pending.... kl korang sepahkan jua atas meja ku.. x tau la...



mmmm.. bln 7 ni dpt boss baru lagi.. mcmana la agaknya yer???

No comments: