20 Aug 2009

haPpy BesDay ... haPPy BesdaY


epi besday to my beloved asben ..19.08.09 .. semoga panjang umur & dimurahkan rezeki.. mama & mimi luv u forever & ever..



thn ni xde special gift la.. tunggu next month yer..insyaallah very2 da speciall.. anugerah yg ditunggu2.. semoga menjadi seorang asben & ayah yg baik, penyayang, more romantic.. & semoga tercapai segala hajat & cita yg diimpikan selama ni.. mama & anak- anak mendoakan yg terbaik utk abang dan kita sekeluarga...


nk citer juga la perihal smlm.. smlm la juga aku mc .. tetiba jer perut memulas2.. mula2 aku ingat dh nak bersalin tp awal lagi.. due aku ujung bulan depan.. mmg nk tido x blh, nk duduk sakit.. dlm 4-5 jam juga la aku mcm tu.. asben aku pun dh cuak.. so smlm aku mc.. dia pun cuti.. so thn ni nyer besday.. kitaorg lepak kt umah jer.. he.he.he nk buat mcmmana abang.. ingat ker nak juga beli kek ke after balik keje.. tp xde rezeki.. xpe kita celebrate nanti2yer..

5 comments:

Jaja said...

hepi belated burfday utk en. azman.
semoga menjadi suami dan bapa yg terbaik utk anak2 =)

mama tisya said...

happy belated busday utk husband lia...& salam ramadhan

k.nurul said...

happy belated b'day utk cik abg ko dik....;)


selamat brpuasa juga wat adik n family ye...

mintak maaf kalo akak ade trkasar bahasa sepnjg prsahabtn kita di alam maya nie...

re: tkpe dik, paham..msg2 ade tugas, akak pon cam ko gak...so, mane2 entry yg sempat jela layan key...

Mr aMin said...

Hepi3x....
hepi besday wat somimu i2....
dan Salam ramadhan dari saya

Lia said...

to all frenz... ~ thanks for your wish & salam ramadhan semua..