3 Aug 2009

Balik Kg @ Part 1


wajah ceria be4 naik bas... suka sngt dia bila ckp nak naik bas... bila dh naik siap tanya.. mama.. ayah mana? ayah x nak naik ke....selalunya mmg nangis nk ikut bila hantar sesapa kt bus stand...

Dh lama x jejak kan kaki kt kg.. & dh lama jg aku x cuti panjang.. so sesekali apa salahnyer... dkt seminggu juga aku bercuti... cuma ntah la aku rasa mcm kurenng skt la kali.. mcm ada yg x kena ... btw aku balik ngan mimi jer coz asben aku outstation.. kebetulan lak time ni musim buah.. so merasa la lepak kt dusun ku yg dh lama aku x jengah... still mcm dulu juga.. cuma gmbr kt dusun tu x byk la.. rugi2.. kl tak blh tunjuk betapa meriahnyer suasana dusun bersama buah2 yg still byk lagi time tu ... rambutan ada, duku langsat ada, durian, cempedak, jentik2..smpi aku lupa nk snap gambar... hu..hu.. yg ada hanya la aktiviti luar ngan mimi & adik2 aku... buat kengkawan sory x dpt bawa balik buah sebab cheq balik ngan bas.. kl balik ngan keta tu confirm aku x kemut untuk berkongsi dngn rakan2..

mama pun nk juga la bergambar.. asyik anak jer...


peace... tp dia x pandai nk kuarkan 2 jari jer.. so yg lg dua terpaksal pegang.. itu jer la style dia skrg ni.. amik gambar jer mesti nk buat sign mcm ni

baba...chak...he..he.he..

mimi & makcik & paksu nyer

time ni paksu sedih coz kena hantar blk hostel... terpaksa meninggalkan mimi...

kt dlm bas.. on da way nk blk KL...

dlm bas...time for sleep.. gambar blur sikit... coz lampu dh padam..

3 comments:

Anna said...

sonoknyer dapat balik kg..tadi aku ingat norli tu ko..tembam ek dia sekarang..ko aku tengok maintainnn jer..he..he..

Jaja said...

adik bongsu ko duduk hostel yeee..
syok arr balik kampung..jeles!

Lia said...

anna ~ ingat lg yer ko kt adik aku..he.he.he .. aku maintain lg even peknen pun.ha.ha.ha.. bila mau hapdate ma...

jaja ~ aah ... sebab tu mak aku turun KL coz adik kt hostel...muka monyok jer xnk blik hostel