15 May 2012

PesTa Buku 2012 @ PWTC

acara tahunan yg x sah kl xda kitaorg..ha.ha.ha.. susah nk cari persamaan  minat antara aku ngan en.asben.. xcept membaca...cuma genre jer yg berbeza.. asben more to motivation book & aku of course la novel....  sapa kata org dh kawin & ada anak xda masa nk membaca... kl dah namanya minat...antara nak dengan tak jer... tp thn ni agak kureng sikit la... buku mmg banyak .. tp kitaorg yg kurang membeli kl nak compare ngan thn2 lepas... sebabnya asben aku ckp ..buku kt umah pun x terhabis baca lagi.. ha..ha.. nnti aku update koleksi buku yg dah full & xda tempat nk letak dah...



budak yg x reti duk diam... x tenteram aku nk belek buku takut dia hilang.. time ni akak follow ayah ...bijak ayah yer amik kakak mimi.. sebab dia senang untuk dijaga... so aku lepak2 la kt kerusi ni smpi ayahnyer dtg.. makin comot lak anak aku bila berambut pendek..

 bosan.. jap duk bawah meja.. jap duk atas karpet... x duk diam... aku cari jer buku gambar keta.. (fav amil) tp xdala pulak... dah duk diam2..



 time ni akak baru muncul.. tp ayahnya ckp nk round dulu.. kena tunggu lagi.. xpe sabar... tang bayar jap lagi  ayah sila la bayar okay... dh seronok beli buku untuk mimi sebab dh blh membaca.. cuma x tau la dia fhm ke tak apa yg dia baca .. cuma ralat sikit la sebab x dpt beli exercise book untuk dia... 




yezza... antara buku yg berjaya di rembat... motivation book... yg buku "Terima Kasih atas Cinta Ini" 
x plan nk beli pun..kebetulan aku ada tengok fasha sandha buat hantaran untuk jejai.. suweet...ha.ha.ha.. itu yg terbeli tu... x tau la best ke tak .. lum baca lagi... mudah2 menjadi pedoman untuk memperbaiki kekhilafan diri... 


 ini tambahan koleksi novel.. novel yg beli kt pesta buku karangkraft hari tu pun belum baca lagi..tamak2..
mana nak habis..buku sendiri x baca.. asyik sibuk nk pinjam buku org..peace.. tumpang lalu yer norlee... pas ni k.lia nk pinjam buku "Takdir itu milik aku",.... sebab tu yg klia x beli....


ini lak buku untuk mimi.... dh habis khatam pun.... buku kamus tu dh lunyai dpt kat adik dia.. hari2 baca... siap bawa g skull lagi... berbaloi2 beli...




kitaorg lepak kt situ dlm sejam setengah jer.. sebabnya dh keletihan.. gila wei.. travel dari SP ke KL .. x blk umah terus direct ker pesta buku.... fuhhh... blk umah terus pengsan.. esoknya continue cuti... ha.ha.ha.

1 comment:

diha_fitri said...

Alia, ingat x u komen pasal babysitter kat blog I tu? What'sapp me at 012-5940444.