6 Apr 2011

Aryan SyamiL



ini kira entry in advance la.. sebab last post kt blog aku citer pasal anakku lahir.. tup2 dh setahun lebih... so kiranya setahun lbh juga aku x hapdate blog... ha..ha.. rugi juga la rasanya, sebab at least ada la written memory in future... kdg2 x semua benda nk ingat... terasa cepat jer masa berlalu ... mimi pun dh masuk kindergarten & aryan pun dh 1 1/2 thn.. rindu lak zaman diaorg kecik2 dulu..


Citer bab aryan dulu la, korang tengok la rambut dia ala2 curly gitu. xtau la ikut siapa.. mak & ayah rambut lurus ala2 teknik rebonding, tetiba anak rambut cam gitu..ramai juga yg ckp gugirl..



BEFORE... rambut curly kan.. syg nk potong tp serabut jer aku tengok dia.. mcm byk masalah jer..

AFTER ... sian anak bujang aku ni.. mcm anak org Iban jer.. sebab mamanyer jer yg potong sendiri..mls nk potong kt saloon.. sikit jer pun dh charge brapa hinggit.. aku kan ala2 kemut gitu..

No comments: