8 Dec 2009

HaPdaTe

waa... mmg betul2 x up to date aku nyer blog.. dh bersawang gila rasanya... almaklumlah tenet dh x blh access so kitaoarg yg keje kt sini confirm2 dpt cemerlang thn dpn ha..ha.. yer la dh x blh main2 & surf tenet sesuka hati mcm dulu dh... ok tak...

btw aku dh selamat bersalin bb boy berat 3.0kg..alhamdulillah dh sepasang.. cuma ada beberapa incident yg berlaku..hu..hu..hu..... & dh selamat kembali bekerja dgn suka nyer..(?????) ok la... to be continue.. sempat singgah sekejap kt blog aku ni untuk nk warm up sikit... yer la dh freeze punya la lama.. almost 3 month.. bye..



1 comment:

Anna said...

Lia, please be inform sepanjang ko nyer maternity leave tiap2 minggu aku buka blog ko..so..sila la update selalu walaupun aku dah lama tak update sebab sibuk berfb plak..pasni ko buka fb plak tau..heheh