9 Jul 2009

Tag !!!!!!

Time aku mengantuk2 cam gini.. mmg elok sgt la aku jawab tag ibu qistina ni.. so org xde la nmpak aku mcm nak tidur jer... cover line katakan.. gaya mcm tengah buat keje jer..he.he.he
  1. Anda sudah mempunyai berapa orang anak & nyatakan Girl @ Boy?
    Yg sedia ada di dpn mata baru sorang.. Girl tp insyallah akan dtg sorang lg dlm bln Sept.. tunggu.... siap menendang2 kt dlm peyut ni...

  2. Bila perancangan anda untuk menambah anak?
    so far biar la yg adik keluar dulu dari perut ku ini... lepas ni baru plan yg baru yer... kl normal..maybe 2thn yg akan dtg tp kl caeser tunggu la 3thn kot....he.he.he.. (ok tak)

  3. Nyatakan nama anak anda & ape makna nama anak anda dalam Islam?
    PuTri AzzaLea Syamimi (panjang lak nama anak aku sedangkan nama mak & ayah 1 word jer) Maksud Putri ....(ntah), Azza (rusa ) Azalea (bunga), Syamimi (berbau harum) tp masa kecik2 asyik bau susu jer camner....Actually gabungan nama aku & my asben tu yg jadi azalea....

  4. Siapakah yg memberikan nama anak anda?
    last minit.. My asben & I la yg decide (after 3 days delivered)

  5. Dari mana tercetus idea memberikan nama anak anda?
    tetiba jer.. time peknen letak nama lain.. tp last2 minit tukar nama lain..

  6. Sekiranya anda dikurniakan seorang lagi cahaya mata..apakah nama yg akan anda beri?
    yg dlm peyut aku ni pun still lagi surprise sebab scan x nampak.. pastu next scan lmbt lagi bulan 8 nanti.. so blm tau jantina.. kl pompuan insyaallah... PuTri Mia Aleesya (so za.. xde niat pun nak sama tp maybe kebetulan.. sebab aku suka sgt aleesya kt dlm tom2 bak tu.. yg so cute & talkative tu.. terus dh cup awal2... mmg x tukar2 dah..he.he.. Kl boy lak skrg ni .. baru ingat nk letak Aqeef Syamil tp still x confirm lg...

  7. Bagi yg sudah mempunyai anak lebih dari seorang.. nyatakan berapa jarak beza umur anak anda
    kl lahir adik pada mimi ni cukup2 la 3 yrs... bulan yg sama.. date x tau lagi.. kl keluar sama date ngan kakak dia pun ok juga..

  8. Untuk kelahiran anak anda yg akan datang.. anda nk girl @ boy? Nyatkan sebabnya?
    x kisah pun.. janji sihat & cukup sifatnya... kl dpt sepasang alhamdulillah tp kl dpt girl pun x kisah... sama jer..

  9. Apa ciri2 persamaan anda & anak anda?
    kl dari segi rupa.. mmg out terus la dengan aku.. ramai ckp mirip ayahnyer.. tp kl dari sikap lak asben aku selalu ckp cerewet mcm mak dia.. cerewet kah aku..

  10. Upload gambar anak anda untuk tontotan semua rakan blogger

Anak kesayangan mama & ayah...

1 comment:

k.nurul said...

salam dik,
tk de pon chat box kt luar tu...
ke akak yg kerabunan tk nmpk..kekeke..

rajin ko wat tag ye...

re: kenduri tu mmg makcik & pakcik akak wat mlm je...